60:s

Gick ner på mammas jobb idag efter skolan eftersom jag inte hade nått att göra. Av en slump hittade jag två helt uuunderbara 60-tals klänningar inne på lageret. Det var inte alls mina färger och dom såg för store ut men jag bestämde för att prova dom iallfall för skojs skull. var en tant som hade sytt dom till sin dotter på 60-talet. Dom var sjukt fint sydda. Provade dom och dom satt som en smäck! Helt fantiaktskt! Den ena var i en härlig gul färg, den ska få massa pärlor på sig när jag har tid och sys in vid brösten lite bara. Den andra var grön med vita prickar och ska den också sys in lite vid brösten. Annars är den helt perfekt. I morron ska jag fota dom och visa upp dom för allmänheten. Åhh jag älskar dom!


Nu sitter jag och försöker skriva en sammanfattning om en filosfisk text som jag inte riktigt fattar. Funderar på om jag ska börja skriva min psykologisammanfattning istället?

Det var helt underbart att vara tillbaka i skolan idag. Visserligen 3 timmars foto men det gick relativt fort. Skönt att jag är klar med alla utom två foto uppgifter. Ska försöka göra klart en i morron. Måste hitta en fin bild att härma bara. I morron blir det hårdplugg efter skolan med projekarbetet och psykologin. Fick veta idag att jag hade prov i psykologi nästa vecka. Shiet! och att jag har typ massa massa prov den här månaden. Men om jag bara lyckas hänga med och inte halka efter så ska det nog gå. Vi ska ta upp våran studiecirkel igen, och den är ju fan king!

Ska fortsätta plugga lite nu, sen sova.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0