För en lång lång tid.

Ligger i sängen och lyssnar på Håkans nys. Halva skivan var en bessvikelse, andra halvan var bra. En låt träffar mig i hjärtat lite sådär speciellt.

Tänkte försöka gå till skolan i morgon, om inte mitt huvud sprängs när jag vart uppe i 20 min då. Provade mina röda strumpbyxor nyss med mina nya tygskor och min jeans kjol. Åhh lite sol i morron skulle inte sitta helt fel, så jag kan ha det och mina brillor på mig. Det skulle ju även vara bra eftersom jag inte vill sminka mig pga min ögon infektion så då beöver jag inte visa någon mina rödsprängda ögon. Nästa vecka ska Mandisen fixa mitt hår, efteråt funderar jag lite på att bleka det lite för att få det ännu rödare, fast helt plötligt vart jag sugen på brunt eller svart hår. Brukar ju vara en vana att färga det mörkare till sommare, för att det är enklast så. Men den här gången ska jag hålla ut tror jag. Bara det blir lite rödare.

Enligt SMHIs hemsida verkar det iallfall bli sol och 9 grader i morron. Det tackar vi för.

Nu har jag knappt nån röst kvar så det blir nog till att sova. Eller spela backpacker ett tag. Haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0