Gudfadern utan lök.

Wow. Idag hade jag vanliga kläder på mig, och smink och fixat hår. Det känndes lyxigt. Det närmaste smink jag har kommit den här veckan är varet i mina ögon. Fast det matchade visserligen mina ögon rätt bra. Ehe. Gav mig ut på stan för att jaga present till Linus. Det gick bra. Sen köpte jag ett nytt svart linne åt mig. Sen det bästa: Pizza! Eftersom jag gått ner 5 kg sedan i måndags så tyckte jag att jag förtjänade en pizza. När jag kom hem var jag i princip helt död. Sjukt trött och slut. Nu ska jag räkna minapengar, städa i ordning lite här och sen sova. Amanda kommer hit i morron för att klippa LInus, ska bli kul att träffa henne igen. Ska träffa henne på lördag också, inte ofta man träffar henne två dagar i rad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0