Hemma.

Äntligen hemma efter en hård dag i skolan, eller inte hård dag. skön dag. Hade multimedia och där kikade vi på en föreläsning som faktiskt var ritktigt bra. Sen gjorde jag ett historia prov. VG come to me. Åkte ner på stan och hann stöta på Linus lite. Kikade lite på Kupan idag, en liten seconh hand butik, och där hittade jag en sjal för 5 kronor. Och rutiga gardiner för 40 guldtior. Dom ska nog dock får hänga i köket. Sen gick jag som vanligt ner till mamma och hittade massa massa knappar i en skokartong! Hittade en hel del gobitar och nu ska jag pimpa min kofta och även min svara kavaj som jag köpte där idag!

368155-40

  

Nu ska jag sy på lite knappar på saker:) visar sen!

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag tror att jag just slängde ett VG åt helvete! Men satan vilka snygga grejer du köper.

2008-04-30 @ 10:50:24
URL: http://teasm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0