Plugg.

Nu sitter jag och pluggar till mitt historie prov. Är lite vervig för om jag inte får VG på det här provet sänks mitt betyg. Och det vill jag ju inte. Så det är bäst att plugga på ordentligt. Känns som om jag handlat lite över min budget dom senaste veckorna. Blir ju lätt så när mor min numera jobbar på myrorna och jag älskar att handla seconhand.

Och igår kom mitt paket från H&M. Lite synd att knappt nått passade utom skorna och kjolen. Klänningen som var så fin var inte alls så fin när den satt på mig.

image31
Kjolen och dom vita skorna är från H&M. Dom söta sandalerna köpte jag på myrorna för en 20a.

  
Måste passa på att visa den tjusiga väskan som Gilberg har fått. Köpte en väska till honom på Siba för att jag verkligen behövde en. har letat efter en portfölj med utan lycka. dagen efter jag köpt en 200 kronors väska hittade jag den här gobiten, på Emmaus för 40 kronor! Så med lite tyg från farmors gamla kjol och skumgummi från mammas gamla bäddmadrass har Gilbert fått en utomordentligt fin väska må jag säga! Han kommer gilla att resa i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0