Pluggeliplugg.

Sitter och försöker skriva ihop ett svar om Hitlers utrikespolitksaka programm grejjs nått. Har inte ens börjat med imperialismen grejen än. Tur att jag har sovmorgon imorron! Idag var det inte så soligt ute, men varmt endå. Tog på mig mina nya vita tygskor. och det första jag gör när jag sätter mig på bussen är att kliva på min egen fot så det vart ett stort brunt märke. Jaja shit happends. Hade på mig mina nya favvo jeans idag, mina nya wrangler som jag köpte för 5 guld tior på lager. Efter 10 minuter i symaskinen vart dom helt perfekt. Dom är sådär mjuka och sköna. I morron ska det tydligen bli 20 grader och sol ute. Så i morron SKA jag ha på mig min nya byxdress.

image38

Nu har jag hämtat lite gurka och sweet chilih sås och min favoritfanta. Ska gå o kissa och sen ska jag plugga 2a världskriget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0