Så mycket för det.

Igår sa jag till Björn att idag skulle jag vara frisk. Så mycket fick jag för det. Idag har jag ont i bihålorna och mitt öga är svullet och igen geggat. Woho!
Stanna hemma och vila resten av veckan sa dom på vårdcentralen. Fick hem mitt andra pakete från asos idag också. Men dum som jag är så upptäckte jag att jag beställt fel strumpbyxor. Klantigt av mig:( Måste försöka sälja iväg dom här så jag kan köpa dom rätta. Dom röda var iallafall till mer än min belåtenhet. Dom va perfekta!
De röda strumpisarna som var helt perfakta!
Råkade beställa nät strumpbyxor isället för vanliga:(

Orka att jag hittat mina drömskor, och så finns dom bara i storlek 37:( Misär! Får väl vänta ett tag och se om dom kommer in i storlek 36.

Nu ska jag kolla klart på Våra bästa år och vila. Jag vill städa, och jag vill sy på mina klänningar men jag orkar knappt gå ut till köket:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0