Solen tittar fram

Igår när jag var på väg hem till Linus mamma sken solen ute, o så hade det precis regnat så det luktade härligt vårigt ute. Om det ändå bara kunde bli lite varmt också. Mina nya röda strumpbyxor fick följa med ut igår. Så härligt snygga dom är. En riktig färgklick :)
image20


Igår var jag duktig och skrev nästan klart min psykologi fördjupning. Ska skriva kalart den nu för den måste vara inne idag. Om jag lyckas klara av att göra allt jag har på min att-göra-lista den här veckan och nästa vecka ska jag få använda skorna som jag beställt för Ellos. Annars blir det inget! Måste peppa mig med nånting!

Nej nu ska fördjupnigen bli klar. Måste bara förklara samtalsterapi sen är jag klar. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0