Studenten närmar sig.

Åhh jag som vart sugen hela helgen på att blogga, men då funkade inte det:( Lycka nu när jag upptäckt att blogg.se är back in track!

Idag ligger jag i sängen med Gilbert* för att jag är sjuker. Tur att jag har den då jag har nått attt sysselsätta mig med. Vaknade igår och spydde det första jag gjorde. Mysigt. Men mitt i all misär igår morse plingade brevbäraren på dörren med mitt asos paket! Mina studentskor kom. Kommer bli svårt att inte använda dom innan studenten. Dom var ännu finare i verkligheten! Nu väntar jag bara på mina strumpbyxor. Jag har hämtat mönstret till mina bal- och studentklänning också, det fixade jag i Fredags. Och jag var pepp på att sy upp ett prov i helgen, men så vart jag sjuk. Hela studentgrejjen börjar bli så mycket mer verklig nu. Jag måste verkligen sätta igång med resten av plugget. Det ska jag ta tag i i helgen.

image14

*Gilbert heter min nya lappy som jag köpte i fredags.

Nu ska jag titta på Oprah. Bränna ut lite bilder till fotokursen, och sen kanske plugga lite om jag orkar.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0