A walk to remember

Kikade på film nyss. A walt to remember. Det stod att den tydligen inte kunde hålla nån för tårar. Töntsnack tänkte jag, men tji fick jag. Några tårar kom det allt. Sånt där vill man ju uppleva, det gör jag ju iallafall litegrann,  Det var en sån där film som man sitter och fånler hela tiden. Jag somnade med ett sånt där fånleende igår. Sånt som inte går att fejka, som kommer fram när man verkligen är lycklig. Och det var jag inatt när jag somnade. Jag har inte kännt mej så säker på något på länge.

Nu är det snart natti natti för mej. I morgon blir det packande, jag måste ner på banken. Och kanske ringa och skälla på qwork igen om jag inte fått min lön. Den behövs till riga:D


Kommentarer
Postat av: bajset

all KÄRLEK till den filmen, bara så du vet

2008-08-18 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0