Helgen.


I lördags var vi till borlänge för att tända ljus för morfar. Några dagar sent, men han sa att det var okej:p Helt otroligt att det redan gått ett år. Det går så ofantligt snabbt, och jag saknar honom fortfarande varje dag. Det känns lite knasigt att inte ha en grav som man kan gå till och minnas. Men det är bara för mej att kolla runt i rummet här så har jag massa minnen. 

En varsin ros från mej och mamma och en liten mini ros från Nicke. Och två ljus. Hade velat tänt ljus på kvällen istället för det är mycket mysigare. Men nu fick det bli mitt på dan istället.



 Sen åkte vi till mormor för att fira hennes födelsedag. Jag lekte mest med mina kusinbarn. Sånna där dagar får en att inse hur kort allting kan vara. Jag tänkte fota dom massa, men jag kunde inte ens slita mig ifrån dom dom där minuterna som det tar att ta upp kameran. Så goa är dom! Så vi klistrade klistermärken i boken, pratade massa strun och brottades i sängen.

På kvällen åkte jag ut till Enviken. Seth och Linus spelade spel så jag satt med Gilbert och kollade på tv och käkade chips. Kände mej dock lite ensam så jag hämtade katten och la den på magen. Då känndes det mycket bättre. Han är så gosig, han låg där och kurrade och kollade på film med mig. Tror dock han vart lite svartis sen när jag tog ner honom från sägen för att göra plats för nån annan. Men det är smällar man får ta som katt:p
Dax att skaffa en egen katt snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0