Dålig uppdatering.

Jag är rätt kass på att uppdatera här fan. Helgen har varit rätt chill. I fredags hade jag och Nät inget att göra så vi bestämde oss för att kika på sex and the city och dricka lite för att sedan gå på Harrys och hälsa på Näts föräldrar, eller mami och papi som jag kallar dom.. Sagt och gjort så gjorde vi det. Och efter att jag fått tjejen att gilla chicken burger* skulle vi åka hem. Jag satt mej på bussen till enviken, men smart som jag är så råkar mitt batteri dö precis när jag ska ringa och säga att jag sitter på bussen. Najs, eller inte! Så det var bara att kliva av bussen här hemma istället:( Inget gos för mej, jag fick lov att vänta. Som tur är behövde jag ju inte vänta så länge:D

I lördags vare fest hos ahlberg och så för att sara fyllde år. Rätt skoj, dock så vart jag opepp på party så jag var lite dissig. Gick hem vid elva med linus i släptåg och lagade mat åt oss, karln tackade genom att somna i min säng. Alltså innan maten var klar och allt sånt. Tack! Det återgäldade han dock morgonen efter:) Vi låg i sägen mest till tre, han åkte hem. Jag käkade mat och har sedan dess städat rummet och städat rummet.
Det är inte så kul som det låter nej. Men om negerjävel ska kunna sova här nästa  vecka så behövdes det:)

Nu ska jag sova, för i morron väntar lek med Mikkis och så ska jag äntligen hämta kamerasladden hos björn. Moget att när jag väl återfår lusten att fota så kan jag inte:p haha. Men i morron då jäklar!


*det är en stor sussce med tanke på att bruden sagt att hon hatar kyckling jätte mycket. Jag har omvänt henne:D


Nu säger jag god natt och hånglar med kudden. Bättre sent än aldrig! Dock skulle jag ju helldre hångla med nån annan än kudden, men jaja, det tar jag imorron!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0