Helgen som gått.

Helgen har varit ritkigt najs alltså. Jag har kännt mig sådär lugn hela helgen.
På fredagen skulle jag käka pizza med Nät egentligen, men hon dissade mej för sin mami och papi. Så jag ringde Linus och han är väl inte den som säger nej till pizza. Så efter att jag vart nere hos mammsen på stan åkte jag hem och hann vara hemma en stund och sen åkte jag ner på stan igen för ett bege mig ut mot Enviken. Där har jag inte varit på ett bra jävla tag, känndes lite skummt men endå rätt så hemma. Jag käkade en super god pizza och hela gick ner, för att jag inte käkat så mycket på dagen för jag villle vänta på pizzan;p. Haha. Sen lanade vi lite heroes tills att åskan kom så då fick vi stänga av internet. Vi spelade vidare men inte med varandra. Sen kollade jag på Doomsday. Riktgit najs film. Sen var det sleep time.

Vaknade på lördagen och undrade vart fan jag var, om jag rest bakåt i tiden för jag var lite förvirrad:P. Vi lanade lite heroes och käkade ungspannkaka. Lite frukost på sängen fick jag också! Vi åkte in till stan och hem till mig för att laga lite mat och bege oss till Ahlberg. Omg godaste maten på länge blev det. Vi är sjukt bra i köket!  Hos ahlberg tänkte jag bara stanna en liten stund, till typ tio. Men jag kom nog hem vid halv tre på natten rätt så förfriskad. Men det var en sjukt nice kväll.

Idag har jag bara chillat, legat i sängen. Och sen åkte jag hem till Kate för hon bjöd på vin, och jag bjöd på bullar. Sjukt nice. Jag gillar't! Nu ska jag snart sova, först ska jag slö glo lite på tvn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0