Om mig

Rätt seg kväll. Har inget att göra men jag vill inte sova heller. Så då får sånna här saker duga ett tag. Jag har städat Gilberts skrivbord idag också, nu är det rent och fint. Lite mer minne vart det ledigt också.

Steg 1
Hela Namnet: Sandra Marie Södergren Olsson
Ögonfärg: Blå-tröna
Hårfärg: Mörkbrunt med lite rött i
Skostorlek: 36
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Steg 2
Skor som du bar idag: Klassiska vita vans
Dina svagheter: Har svårt för att släppa folk nära in på livet, är envis och kräsen när det gäller maten.
Rädslor: usch gillar inte att svara på sånt här för då tror jag att jag att det ska falla in:P

Steg 3
Första tanke när du vaknar: Somna om!
När somnar du: Hoppas jag somnar snabbt

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Fy fan inget utav dom.
McDonalds eller Burger King: Burger king lätt!
Adidas eller Nike: Adidas lätt.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Choklad

Steg 5
Svär du? Haha ja som fan. Rätt ofta-
Duschar du varje dag? Nej, eller det bror på hur mycket jag svettas:P
Gillar du skolan? Hehe jag går inte i skolan. Och tänkte inte göra på ett tag heller.
Tror du på dig själv? Ibland ja.
Kommer du överens med dina föräldrar? Med mor min iallfall:)

Steg 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja
Shoppat? Ohja!
Ätit en hel ask müsli? Haha fy fan nej
Ätit sushi? Nopp
Stått på scen? Nix
Skejtat? Haha ja i vardagsrummet
Bakat? Njaaa kanske.
Ljugit? Lite vitt kanske.
Kramat någon? Verkligen, har hets kramats:P

Steg 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? Hahaha fy fan ja
Blivit kallad hora? Har jag säkert
Blivit nerslagen? Haha typ så.
Busringt någon? Massor när jag var yngre
Gjort något som du ångrade? Många saker
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Jadå.
Kastat en sten på nån ruta? Nej, bara negerbollar.

Steg 8
I framtiden..

Namn på barn? Kille: Gilbert eller herbert. Tjej: Satine eller nått annat fint.
Hur vill du dö? haha det vill jag inte.
Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli frisör, göra folk fina i håret.

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Njaa inte många
Antal CD-skivor du äger? runt 50 kanske
Antal piercings? 5
Antal tatueringar? 2
Hur många gånger har du varit med i tidningen? kanske 3-4 gånger

Steg 10
Vad ska du göra i sommar? Njaa leta jobb som en took.
Vad ska du göra i vinter? Förhoppningsvis jobba, söka jobb, kirra lägenhet osv. Bli vuxen
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Det tror jag nog
Vad händer till helgen? Ingen aning:O
Vad vill du helst göra just nu? Bli trött så jag kan sova

Steg 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Håret, skorna och hållningen.
Vem är den snuskigaste person du känner? Hahha Nät lätt.
Hur gammal är din största kusin? Öhm runt 30 nånting
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Öhm, att mamma är så stöttande och mer förstående än dom flesta andra föräldrar.
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? Jadu,2006 tror jag. Hade en söt pojke som var bäst och hela sommaren flöt på och det var najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0