081215 (nattetid)

Min hjärna har bråkat fasligt mycket med mig den senaste tiden. Min hjärna bråkar med mig just nu. Den kan inte bestämma sig för om jag ska gå och sova, eller stanna uppe i flera timmar till och läsa. På morgonen skriker den att jag ska gå upp för att göra något, men sammtidigt tycker den att jag lika gärna kan ligga kvar eftersom det inte händer något spännande på dagarna endå. Så därför ligger jag kvar. Äter dåligt och kollar mest på tv. Både idag och igår åt jag potatis i min mussaka. Illa! Och ikväll åt jag pizza. Jag VET att jag inte ska äta sånt, för jag får bara ångest efteråt. Men sammtidigt smäller jag gladeligen i mig skiten. Det är nästan så att jag plågar mig själv för att jag inte är värd nått bättre.
Och vad gör jag nu? Jo jag har precis hämtat ett glas jumust och värmt på lite pizza. Jag kommer somna med ångest ikäll, om jag somnar.

(Jag tycker egentligen inte att såna här inlägg passar i den här bloggen, som alla kan läsa. Funderar på om jag ska använda en annan där jag kan spy ut all min galla.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill äta din galla

2008-12-16 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0