081218

Kameraproblemet har löst sig. Vi hade tydligen drulleförsäkring via banken. Så i morgon skickar jag in kvittot på kamera och händelseförlopp, för tillbaka en liten lapp som jag tar med till onoff och hämtar ut en sprillans ny nikon D40 för 1500 kronor:D Jag är nöjd ja! Hinner säkert inte få den innan jul och det är ju rätt tråkigt, men jaja. Kul att hämta ut den till mellandagarna iallfall:)

Idag var jag till tandläkaren, jag gnisslar tydligen tänder eller biter ihop för hårt. Bleh för det ilar i mina tänder. Men dom slipade lite och jag skulle tänka på att inte bita för hårt. Jaja.

Idag är jag snuskigt trött som vanligt, ska väl sova om ett tag. Fast jag har redan sovit middag lite med katterna här. Ska käka lite glass nu och sova sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0