081220

Det är konstigt att vissa kvällar känns saknaden av dom som saknas en lite sådär extra stark. Så det hugger till i hjärtat och tankarna som flyger iväg till nått annat ställe. Jag har lite svårt att koncentrerar mig, svårt att sova. Därför flänger jag runt och gör diverse saker. Håller min händer sysselsatta så att jag inte ska bita ner naglarna i ren nervositet över framtiden och nuet. Nervösitet och ångest som smyger sig på ibland utan att man märker det och så pang så sitter man helt paralyserad och tankarna är sju mil upp i luften.

Nu ska jag sysselsätta mig med nått annat än bloggen. För då kommer det bli alldedes för utlämnande. Det tar vi privat.

I morgon är det iallfall fjärde advent och och ännu närmare att jag får öppna min presenter. Yes!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0