081228

Har inte skrivit på skit länge, men jag har knappt varit hemma något heller känns det som. Släkt hit och dit, julfirande här och där och krogen. Jag är iallfall nöjd tjej efter julen, fick det som jag ville ha och saker som jag ville ha fast jag inte visste om det:P
Julafton firades iallfall hemma här på morgonen, och senare hos kusinen i Borlänge som vanligt.  Att ge en 5-åring och en 3-åring en karakokemaskin och ett trumsett på samma dag kanske inte var det smartaste draget:P Har jag int tinnitus nu så lär jag nog aldrig få det heller.

Dagen efter var vi till ludvika till pers föräldrar och käkade mat, åkte vidare till Linus mamma för att byta presenter där och sen hem till Nät för att gratta henne på födelsedagen och byta julklappar. Hade inte planerat att gå ut på kvällen då eftersom jag missat att gå på systemet och hade ingenting att dricka. Men Nät gav mej lite vin i julklapp så det blev utågång med Kate och Jennie istället. Haha roligaste kvällen på länge tror jag. Dock var inte dagen efter lika rolig:P

  
(bilder snodda av jennie)

Igår blev det utgång igen för att fira min birthday, efter mycket om och men och irritation så löste det sig iallfall till slut och kvällen vart ritkigt rolig. Jennie träffade ju sin nya självsfrände Bosse, 57 år. Som kvinnorna bara ville ha för hans kropp. Hm.

Nu ska jag gå o göra mej en is chai latte eftersom jag äntligen fått tag på chai sirup. Det var rätt dyrt men det vare fan värt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0