Dagens

Fick besök av en herre idag som jag inte sett sedan p&l. Axl kom o ringde på dörren bara för att säga hej:D Sen åkte jag hemm till Axl för att dricka lite glögg med honom, ch och bergie. Spelade lite guitar hero och hade allmänt skoj. Sen dök Mr Danko upp också och honom har jag inte heller sett på en halv evighet typ. Fan vad jag saknat att umgås med dom pojkarna. Det är alltid lika kul, inte en tråkig stund:P Sen fick jag skjuts hem av danko och gjorde lite mat. Ska snart gå o göra en chai latte och sortera lite kläder.

Min mage och min hjärna har bråkat hela dagen om vilken som har rätt. Men till slut när jag kom hem tog magen övertaget över huvudet och jag gjorde mej lite mat. Lax och bulgur sallad med sötsursås. Det var gottans. Nu ska jag blåsa håret och sortera kläder. Sen blir det tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0