Fika

Har varit duktig nu och sytt och satt upp julgardiner och satt upp stjärnan. Mysigt med stjärnan iallfall. Känns lite mer juligt:p


Nu sitter jag o dricker chai latte och käkar mina hemagjorda kokostoppar med saffran och hemmagjord wienernougat. Kan inte få nog av dom här två sakerna. Inte av chai latten heller förstås, men den är godare på Waynes. Måste som sagt försöka få tag på chai syrup så den kan bli ännu godare. Var ingen hit att göra ice chai latte med te eftersom det måste vara varmt först. Blev inte iskallt utan mer ljummet. Så chai syrup står högst upp på handlingslistan.

Nu ska jag kika på rättläkare jordan och försöka få det trådlösa nätverket att fungera på min eee pc. Hoppas inte Carrie är sjuk eftersom hon inte kan ansluta till min dator:(

Wich me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0