Juleklappar

Idag har jag varit ute och handlat julklappar. Men inte för mig själv, hjälpte mormor handla lite åt småbarnen.



Tog en fika inne på Waynes och jag passade på att ta en Ice Chai Latte. Gah var supergott. Måste försöka få tag på lite chai sirap så jag ksn göra egna:)


Sen kom jag hem till två katter som hade trasslat in sig i varandra och låg och gosade. (Och jaaa Nät dom är lesbiska, jag vet;P)


Köpte världens roligaste julklspp till Lucas. Han verkar vara lite i kiss och bajs åldern. Så en bajsande tomte är nog skoj för honom:D  Om man trycker ner honom kommer det ut en liten bajsklutt ur rumpan. Haha.

Resten av kvällen har ägnats åt bakning och paketinslaging. Känns sjukt att nästan vara klar med julklapparna redan. Nu ska vi skriva julkort och sen lägga oss. I morron ska jag till komvux o söka utbildningar och så. Kan bli skoj!

Kommentarer
Postat av: natacha pyree

bra att du förstått de :D

jag skulle nog nästan bli lite road av den bajsande tomten. inte helt fel

2008-12-04 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0