Kiss


image11Jag har varit lite frånvarande sedan i  måndags, dels beroende på att jag har haft  fullt upp med min APU (eller apuuuuu som  en viss person skulle säga) och dels på  grund av det ni ser på bilden här brevid.
I måndags fick jag veta att det var bestämt,  och i fredags släpptes biljetterna. Jag fick  som tur var tag på två stycken åt mig och  tea. haha jag vet inte vad jag skulle gjort  annars! Så jag har varit helt stollig här ett  tag, jag förstår fortfarande inte riktigt att det  är sant :D. I fredags drack jag och amanda  likör och vin och hade brud kväll, så mycket  har jag inte skrattat på länge! 




Nu funderer jag på att gå o köpa lite ben & jerrys och beställa ett nytt örhänge till örat för att fira! Och en riktig stor-städning har jag gjort på rummet idag också! Det är ju sånt mysigt vår-väder ute nu, med sol och 10 grader och fåglar som sjunger. Så då förtjänade rummet en vårstädning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0