Cherry coke

Fredagen sög kuk.
Men igår var betydligt bättre, första hade jag planerat att gå ut igår men ändrade mina planer. Så vi åt middag hos Linus mamma istället. Men när jag fått i mig närmare en halv vinflaska tyckte jag det var en jätte bra ide att gå ut. Så efter mycket fixande med Linus mors dator (och en halv vinflaska till) så begav vi oss mot kingsarms för o träffa Beris o det andra folket. Myyyycket lyckat:)

Idag hittade jag både min älskade körsbärs cola och dom ubergoda chipsen på city gross, köpte med mig lite revbensspjäll också så jag har tjockat mig som fan nu. Och månadens bästa: idag hämtade jag Herbert! gosse vad jag saknat den lilla pälsbeklädda krabaten. Fast han var tydligen inte lika omtyckt hemma hos Ahlbergs. :O. Undra varför. Haha.

Nu ska jag göra klart lite bilder som ska lämnas in i morron, sen blir det färd ut mot enviken. Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0