Internet is back!

Woho äntligen har telia fixat vårat internet igen, efter typ 2 veckors krånglande. Hoppas det sluter krångla nu. Ska snart lägga mej och sova, för i morron börjar en spännande kurs i skolan, och då vill man ju inte vara sen. Inte mycket i skolan som tilltalar mig just nu, men den här kursen blir nog skoj. har för övrigt äckligt många bild uppgifter att ha klar innan apun, det känns lite hårt men försöka bör man. Idag köpte jag Ben & Jerry glass och en cosmopolitan och låg i sängen och slölöste. Snacka om att jag kände mig kvinnlig. Sedan gjorde jag yterligare ett försök att städa ur min garderob, det finns ju knappt nån plats för alla mina skor. Jag förstår inte varför jag inte kan skilja mig från vissa utav mina älskade klädesplagg?! Jamena, har jag inte använde dom på ett år lär jag ju inte använda dom på ett år till? Ska ta tag i det bättre i morgon. Känns lite knasigt att sova utan Linus, jag är ju så van att sova vid honom typ varje natt. Men nån natt isär är nog bara nyttigt det också. Snubben ska på nån jobb-grejj på onsdag så jag håller alla tummar jag kan för att han ska få det. Så slipper han det där skitstället han är på nu. Jag vill också ha ett jobb.
Vill du ge mej ett?

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0