Tjockisar

Jag och Björn var nyss upp till kafeterian och köpte massa gott. Massa mer, chokladboll o macka. Muuums. Håller på i framkallar två filmer till en gfoto uppgift som ska in på måndag. Men jag kommer nog inte hinna kopiera upp några kort:( Så jag får väl göra den digitalt under helgen  istället då. Jaja. Då har jag ju något att sysselsätta mig med i helgen iaf:P

Dax att plugga lite till prov, har historia prov i eftermiddag. Vi hade pluggiskväll igår hemma hos mig, det blev väl ungefär så pass seriöst som det kan bli med mej, björn och lucas i samma rum. Men lite kan jag nog iallfall. Satsar på Vg på det här provet också. Ja det vore fett najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0