Ensamhet.

Hur är man ensam? Hur gör man? Vad gör man? Jag har nästan aldrig vart ensam. Jag skulle ta ner månen och kasta tillbaka den för att en viss person skulle vara här nu och tala om för mig att det behöver man inte, man behöver inte vara ensam. Jag hatar att vara ensam, jag måste lära mig hur man gör det här.

Inatt (eller om det är i morogn bitti) tog en era slut. Det är svårt att förklara, och jag har aldrig förklarat det för någon riktigt ingående för jag tror inte att nån skulle förstå. Det bara är, och jag låter det vara för det är så det vart hela tiden.

I morgon fyller iallfall Hägglund år, jag o nät ska ut och tröstshoppa och sen blir det fest. Supa skallen i bitar och glömma av att man är ensam för ett tag. Fästhäst!

(så fort jag skriver häst saknar jag Björn, för han är hesten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0