Och allting var förlåtet.

Haha fest igår. Jag blev inte nykter för 5 öre. Ojojoj. Men det var kul, började kvällen hemma hos Nät med ett dricka ca 1 L vin. Bara det är ju lite oroväckande. Haha. Sen skulle vi gå på etage, vilken jävla grejj. Väl där fick jag både tequila shots och öl av linus. Sen vart det fullt. Jag skyller på tequilan. Så vad fick jag ut av igår kväll? Jo ett par borttappade hemnycklar och ett stort fett blåmärke på en  skinkan efter att jag ramlat på nått hårt. Jag kan knappt sitta ner, haha. Och inte kan jag ligga på sidan och sova heller.

Idag har jag ätit som en gris också. Snacka om att jag vart bakfylle hungrig. Tror nog att nattens bravader gjorde sitt för hungern också. ;p.

I morron ska vi schteeeeka jag och Bajset. Vi börjar fan bli lite bleka. Nu ska jag gå in i duschen och dö litegranna. För i mitt rum är det snuskigt varmt och jag är äcklig så jag behöver verkligen en kall dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0