Och sömen den bedrar mig med min hjärtesorg

Det där med jobbandet det gick inte så bra det nej. Istället vart det inte så mycket, snacka om slapp söndag. Har halvsovit hela kvällen tror jag. Rätt skönt endå, det har varit en sån dag. Även om den slutade rätt bra. Lite framsteg iallfall på flera håll. I morron blir det stan med när, har ju inget bättre för mig. Vi ska nog inhandla diverse saker att plåga vårat hår med. Hon ville bli helt brun igen, och jag vill bli lite ljusare brun. Så det tänkte jag roa mig med i morgon. Nät ringer och väcker mej vid ett så jag borde sova snart, borde sovit för flera timmar sen med jag fastnade i ett samtal.

Nu ska jag bara lyssna på Det kanske kommer en förändring med Kent några gånger till, som jag totalt kärat ner mig i. Den går på repeat mest hela tiden här. Sen ska jag sova, iallfall försöka. Om jag inte lyckas återkommer jag väl hit antar jag.

Älskling, i natt kom du tillbaka
och allting var förlåtet
I en återvunnen dröm
Och just i ögonblicket när jag vaknar
hänger skuggan av hoppet kvar på mitt rum

Älskling, jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
En ny start, jag tänker nya tankar
men allt det där du föll för
finns fortfarande kvar
Allting har förändrats
men jag känner likadant

Älskling i natt kom du tillbaka
och allt fick sin förklaring
i en återvunnen dröm
Och just i ögonblicket när jag vaknar
ser jag skuggan av hoppet försvinna från mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0