Your the closest

Idag fikade jag med underbaraste Hägglund. Det går alldedes för lång tid mellan gångerna vi ses alltså. Vi fick iallfall en liten uppdatering på varandras (och andras) liv. Nu hänger jag med i svängarna lite bättre och det gör nog hon med. Sen åkte jag och bajset mitt till kupolen för att lämna in min telefon. Den börjar kuka ur helt. Så nu har jag en gammal liten telefon, så om jag inte svara på sms är det för att jag helt enkelt inte riktgit listat ut hur fasen man skriver på den där grejjen. När vi satt på bussen hem upptäckte jag att Ahlberg skulle åka med samma buss hem från jobbet. Score! Då fick vi oss en liten uppdatering där också. Hon var ju vart utomlands så jag har saknat henne till tusen. På vägen hem uppstod det ett litet förvirrande möte. Men jag tyckte jag klarade mej rätt bra genom det hela, jag fick inte panik! 




Nu saknas bara Tea. Baby kom hem snart? Skynda dig! Jag behöver dig nu som aldrig förr. We can do it.
Snyggaste bilden ever på oss. Den förklarar oss två tillsammans ganska bra faktiskt. Så nu vill jag att hon ska komma hit så vi kan ta hand om varandra, äta pizza och dra en flaska vin eller tio. Den där trippen till säters metalsjukhus kanske vi kan ta tillsammans utifall att det skulle bli så? Nej men seriöst kom hem nu din korv. Älskar dej! pössN^


Nu ska jag sova, i morgon ska jag träffa Linus för första gången, typ, sen vi gjorde slut. Sen ska jag och Nät ta lite semester i hennes sommarstuga. Så jag lär väl packa ner Gilberg och SATC boxen så det funkar där uppe. Det blir nog najs. Vi kommer hem på fredag antar jag och då blir det shopping. Och utgång på lördag?
Näh sova nu. Natti!

Kommentarer
Postat av: bajs

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2008-07-23 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0