Den här hobbyn va?

Approp det där med hobby, funderar på att börja brodera. Det är ju lagomt sådär pensionärsaktigt. Eller knyppla kanske, det är bättre. Så kan jag gå med i Pro sen med alla pensionärerna. Något måste jag ju göra när jag inte har nått skoljobb och inte jobbar med att vattna blommor eller så. Eller så kanske jag ska prova på att fota igen, lite seriöst den här gången. Lusten att vara kreativ börjar komma tillbaka nu när pressen för fotokurserna är över. Det kan ju faktiskt vara nått att fundera över.  Onödigt att ha en så dyr kamera och knappt fota lite. Det är ju så grymt ljus ute på dagarna nu, älskar solljusets hårda skuggor och kontraster. Och så blir det sådär gult och lite mysigt. Det tåls att tänka på.

I morgon ska jag iallfall ta tag i balklännigen. (haha jag älskar att jag, som vanligt, är ute i mycket god tid) Men det blir nog sjukt snyggt.

Och sjukt mysigt att min en töjing fått ceperyck och börjat vattnas. Eller vafan den håller på med, det är inte var iallfall. Ett bra tecken. Inte fan vill jag ha ett fult öra till studenten. Nej fy nu får det ta och skärpa sig.


Jag är sjukt dålig på att skriva långa inlägg, skärpning här. Blogga kanske ska bli min nya hobby? Skulle ju vara soft att leva på bloggen som dom där andra modebloggarna. Fast nån sån lär jag ju aldrig bli en sån, är så dåligt på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0