Kul?

För att gå igenom den senaste tiden lite snabbt kan jag säga: kul. Kul men med vissa svackor.
Studenten o balen o sånt vart ju skit kul trots att studentkvällen slutade mest i katastrof och baldagen började mest i katastrof. Men det gäller ju att göra det bästa av situationen och det tyckte jag att jag gjorde:)

Sedan var det midsommar. Och det var också kul. Party hemma hos låtta som slutade med ett mindre slagsmål på hennes golv. Men shit happends! Det brukar bli så när man festar där, så nu har jag ett till blåmärke på låret som jag kan räkna till min mina samling från studentveckan. Det är här däremot avlångt och mest skit konstigt. Och ont gör det också. Jag är en sån jävla mes, jag kan pierca tutten o tatuera mig på ryggen men när dom på sjukan ville dra av mitt plåster på foten beredde jag mig på att dö av smärta. Jag tror sjuksystern tyckte att jag var fett töntig:(

Men men, snart är det P&L. Jag och Ahlbögen flyttar in på Hotell Lucas om altl går som det ska. Det blir nog party. Men först måste man göra sånna där tråkiga saker, som att gå till arbetsförmedlingen, jobba lite och så.

Och idag hände något fint. SATC hade premiär, åh som vi längtat:D Jag och Nät bänkade oss i bion med cheeseballs och läsk. Och herremingud, jag kom ut därifrån som ett känslomässigt vrak. Asså, träffande film? Herremingud, jag har en del att fundera på nu. Men jag vil se filmen igen, och gråta lite mer. Varför finns det inga sånna där drömslut i verkligheten?

Oj, vilket långt inlägg det här blev då. Och inge bilder heller:( Men orka sånt. Din finns på min bdb så det är ju bättre att kika där. Nu sitter jag här och käkar lite natt mat. Sill, potatis, rödbetssallad, gärddfil och kladdkaka till efterrätt. Känner mej nu som Samantah i SATC, äter för att ja. Nät och dom som sett filmen vet vad jag menar:P Men jävligt gott är det. Ska nog ta lite mer nu och lägga mej till rätta i sängen och lyssna på lite musik innan jag sover.
Kommer nog inte orka uppdatera så mycket under p&l.
Men vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Moonshine

F0shizzle! Ses på P&L. :) Kommer bli grymt roligt! :D

2008-06-23 @ 02:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0