Nervis.

Borde verkligen sova snart, för i morron är det första dagen på jobbet:D Sjukt kul men endå pirrigt. Mycket att hålla reda på tydligen:O Bara att hoppas att mina simultanförmåga ligger på topp i morron. Haha. Har inte gjort nån matlåda än men vi hade inget gott hemma. Ska nog åka hem på lunchen i morron o käka istället. Har ju kirrat cykeln nu:)

Och förresten så har jag nyss ätit va 5 bitar kladdkaka, och två portioner potatissallad. Och jag är fortfarnade hungrig! Vafan liksom. Pallar inte äta mer men jag vill inte sova hungrig i magen.

Har äntligen köpt tyg till bakklänningen nu, den kommer bli king! Svart och vitrutig överdel, svart underdel och en vit tyllkjol:) Nej nu ska jag faktiskt sova här. Vill ju vara pigg och utvilad i morron:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0