Ompa.

Det är dagar som den här jag saknar min morfar lite extra mycket. Igår vart jag klar med skolan och studenten känns äntligen inom räckhåll. Då önskar jag att han varit kvar så jag kunde ringa och berätta om att jag faktiskt klarade av det. Och att jag fått ett sommar jobb, att hålla på med blommor till och med, han skulle blivit jätte glad. Jag hade så gärna vetlat att han skulle få uppleva min student. Och när det är sånt här fint väder ute vill jag bara ut och fiska, sitta med honom i en stol brevid och skämta om att jag bara får snorjärsar, eller sitta på uteplatsen i Kvarnsven och dricka saften som mormor blandar alldedes för starkt.
Det är en kamp att ta sig igenom vissa stora grejer. Men jag vet att han skulle vart stolt.

Morfar <3
Hoho nu blir jag lite sentimental här på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0