You'r like poison running thurouh my vains

Fast  å andra sidan kanske jag inte låter bloggen vara. Jag behöver endå ventilera mig. Nu ska jag illfall sova och försöka få lite rättsida på mina tankar. Det är en hel del tankar så jag blir nog vaken en bra stund till. Kanske stoppar jag i ipoden för att lyssna sönder lite winnerbäck. Och ljuset ute gör det ju inte lättare att sova, inte värmen heller. Men det blir nog bättre när jag taagit bort datorn från knät. Imorron ska jag städa, ska städa tills jag inte kan städa mer för att städa ordning i huvudet också.

Vissa människor gör livet lite lättare och vissa gör livet lite lättare. Nu är det dax för sömn, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0