All I want

Hos tandläkaren gick det rätt snabt, dom bestämde sig för att ta bort ett fästa i överkäken. Känns sjut konstigt för man är van vid att ha det där. Så nu är det upp till mig att hålla koll så att tanden inte vandrar iväg utåt:O

I morse frågade mammsen mormor lite snällt om hon ville betala min hårfärgning. Och det vlle hon då mer än gärna! Hon hade bara väntat på att jag skulle färga över det röda. haha hon måste verkligen inte gilla mitt hår:P Pratade med Amanda igår och hon sak få fixa det när hon har praktik. Blir nån form av brunt. Hon hittar nog på nått snyggt:)

En klasskompis satt här brevid nyss och spelade en takida låt, det var den låten som jag lyssnade mest på precis efter att morfar dött. Jag glömmer så lätt bort att han inte är här längre, och nu slog det mej att han inte skulle få uppleva min student. Jag hade velat det och jag tror att han hade velat det. Jag hade velat ha honom där hos mig. Men nu tänker jag sådär själviskt igen. Jag har iallfall Mormor och det betyder mycket. Jag vet att morfar var stolt över mej även fast han inte hann se mig ta studenten.

Nu ska jag plugga  på till lite prov, vi hade ju tydligen ingen MUM så då fick jag två timmar extra att plugga. Det var välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0