Borde sova snart.

Nu har jag pallat upp med kuddar bakom ryggen och sitter med Gilbert framför mig. Målar franska manikyr och njuter av att jag fatiskt kan ha det nu utan att mina naglar blir missfärgade:D Mellan lagren passar jag på at plugga historia, sista provet i det imorron och jag måste ha VG!

Var ner en sväng på stan idag, falu kalaset har ju börjat, men det känns lite överskattat. Kommer nog inte bli lika kul som tidigar år. Men men, i morron är det kisskväll på Olearsy! Kommer bli fett kul, med skönaset brudarna:) Nej nu ska jag plguga 1 ttimme till. Sen sova. har fotolektion i morron, känns som om det kommer bli galgen för mig! Hoho blir intressant.

(och jag läste nyss en gullig kommentar. Som tog mig tillbaka till dom där känslorna jag hade i sjuan. Och faktist lättade men börda lite. haha herregud vad det där lät fjantigt. Men det är så det känns. Att se tillbaka på min högstadietid känns helt plötsligt inte lika svårt. Tänka vad mycket så små saker kan göra. Tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0