Dagen efter dagen efter.

Jag skrev inget igår på grund av trötthet och div små och stora personliga problem. Men nu har jag nyss vaknat, sovit bort lite problem. Så nu funderar jag på att åka ner på stan och rota lite hos Myrorna, sen tvinga mamma köpa lite halloumi och käka när jag kommer hem. Kanske ge mej ut och leta efter min kavaj som förstann spårlöst i onsdags. Jag saknar dej redan. Nej nu kallar pan pizzan som ligger i köket på mig. Sen lär jag försöka göra nått åt mitt hår. Ser mer elle mindre ut som ett råttbo på vissa ställen.

Jag är lite konfunderad över valborg, sammtidigt som det var en utav dom värsta dagarna i mitt liv var det sammtidigt den bästa. Jag vågade ta upp telefonen och säga saker som jag inte trodde jag kunde. Jag vet inte riktgit vad jag ska göra härnäst med det här. Man kan säga att lampan är trasig, endra kan jag vända ryggen och stänga dörren till eller så klättrar jag upp och försöker laga och byta lampan. Jag vet inte hur jag ska göra.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana,

Hoppas du får en underbar dag! :)

2008-05-02 @ 15:39:58
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0