Hemma efter skolan.

Har nyss kommit hem. Skön dag i skolan, var på en föreläsning i morse som jag trodde skulle vara super tråkig. Sen visade det sig att det var författaren till en utav mina favorit böcker som va där. Men största delen var jag helt inne i min psykologibok eftersom jag hade prov precis efteråt. Provet tror jag gick bra iallafall.

Sen åkte jag o mammsen ut till Lager 157 och jag kom hem med: INGENTING! Det har nog aldrig hänt förut. Nu borde jag egentligen skriva projektarbetsrapporten, men det känns så tråkigt så jag tänkte städa lite först. jag tycker att jag bara städar och städar hela tiden utan att det blir renare! haha.

Hejsvejs!

För övrigt så köpte jag världens största maräng typ! Fransk maräng med typ choklad inneuti. Så sjukt god! Den va fan större än min hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0