Måla naglarna.

Om man inte har nått bättre för sig en onsdags natt då man egentligen borde sova kan man ju alltid måla om naglarna. men den jävla tumnageln på höger hans går bara inte. har målat den säkert 10 gånger snart, och lika fult blir det varje gång. Nu skiter jag fan i det! bahh:p

Har länge velat haft ett par höga shorts. Men inte  hittat  dom rätta. Dock har jag ju haft ett par snygga höga cheap monday byxer i garderoben som tyvvär inte blevit använda så mycket som jag skulle vilja. Men nu har jag ett par shorts iaf. Hoppas det var värt det.

Nu ska jag nog sova:) natti natti!

hahaha jag har seriöst väärldens tungaste väska tills i morron. Måste ju börja lämna tillbaka saker till skolan nu:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0