Nästan, nästan klar.

Insåg idag att jag faktiskt är klar i många kurser. Wow. Det som kändes som en omöjlighet för bara 1 månad sen är faktiskt inte det längre. Jag ÄR klar med saker jag trodde jag ALDRIG skulle blir klar med. Min att göra lista har krympt från typ 100 saker till 8. Varav ett prov ska göras i morron. Och sen är det lite saker som jag ska klara av under helgen också. Herrejisses va skönt det känns.

*Historiaprov
*Filosofifördjupnig
*Filosofisammanfattning

*En sammanfattning om mina tre skolår
*Parafrasbild
*Beskrivande porträtt serie
*Ett psykologi prov
*Projektarbetsrapporten

Jag har faktiskt gjort allt i:
*Sammhällskunskap
*Psykologi A
*HIstorian (den är visserligen färdig i morgon)
*Svenska  B
*Religion A
*Multimedia (antar jag?)

Nu är det nästa vecka, som för övrigt avslutas på det mest fantastiska sätt, och sen är betygen färdiga och satta. Jag trodde det skulle bli en omöjlihet att få ihop ett slutbetyg. Men nu ser det lite ljust ut;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0