One more fight, and i'll be dead.

Jag ville verkligen blogg igårkväll men då funkade det inte att gå inte på Publishme. Jag har ju flyttat över bloggen till den nya plattformen nu. Måste säga att det ser rätt fult ut. Hmm. Men men. Gick upp för 30 minuter sen och stressade för jag hade ju bara 1 timme på mig att bli klar. Nu sitter jag här och väntar på bussen, som vanligt. Jag har alltid en tendens att gå upp fööör tidigt. Kunde ju sovit 30 min till.

Igår kväll sydde jag ialllfall klart sjömansklänningen jag köpte på Myrorna, den vart sjukt söt. Mycket bättre än vad jag kunde förställt mig. Idag är det en kort skoldag, sen kaaanske jag ska åka till kupolen med Nät. (se, nu skrev jag om dej.) Annars åker jag hem och jobbar med min historia uppsatts som ska vara klar i morron.

Nej, nu ska jag kika runt på nätet lite och läsa läxa. Hörs sen!

P.s: ville bara säga GRATTIS till min "far" som än en gång har lyckats med det jag inte trodde var möjligt. Hoppas du mår bra av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0