Plugga?

Åhh gud jag borde verkligen plugga till provet i morgon. Men jag är såå trött på skolan nu och hittar på allt möjligt annat att göra:P Plattat håret och målat naglar osv.

Apporpå håret så skulle Amanda kolla om det fanns tid att färga mitt hår på onsdag. Det känns lite vemodigt, men det känns endå rätt. Jag känner att jag förknippar mig själv med mitt hår så mycket, att jag inte är en intressant person som man vill lära känna utan mitt röda hår. Det känns som om det är dax att bryta det nu. Vad det blir för annan färg får ni se :)

nu var jag o hämtade två mackor, och faktiskt en bit kladdkaka som jag får äta om jag varit duktig och pluggat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0