Så mycket, så lite.

Det låter rätt skumt hemma hos mig, som om grannen skulle ha efterfest. Det är ju iof möjligt. Låter som om npn slår med järn på järn. Eller så kan det vara Lucas som snarkar. Han sa att han skulle göra det.

Jag har egentligen så mycket att säga men så lite utrymme och förståelse. Och så lite tid. Och ingen att säga det till.

(jag upplevde nått speciellt ikväll, mycket speciellt. Nånting som åter igen gör mitt liv lite lättare att se tillbaka på. eller? jag kanske som vanligt lurar mig själv. Men det var ett fint tillfälle, kanske är fel att kalla det tillfälle då det säkert varade i minst 30 min. men det var trevligt, och välbehövligt. välldigt speciellt.) Jag har lite att tänka på nu. Saker som kan hålla min hjärna sysselsatt länge.

 Nu är nog grannarna ut och röker. Låter som om dom har Kol. Mysigt värre. Och lukas snarkar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0