Soligt.

Hej hej.

Idag hade jag lite sovmorron, skönt det. Det var faktiskt sol när jag gick till skolan men inte så varmt.
Igår målade jag naglarna med Depends franska manikyrset, det vart itne helt perfekt men förvånansvärt bra men helt okej för att jag gjort det själv.


En lektion sammhällskunskap och en portion pasta senare styrde jag, Becca och Carro bilen mot Beccas sommarstuga. (visserligen var det inte jag och Carro som styde för Becca körde bilen.)

 

Efter lite solande och högläsande (som carro skötte) tog vi bilen mot City Gross och köpte goodis! Fast jag hann inte äta så mycket för jag somnade i solen:p.

 

Sen åkte jag ner på stan och satte in dom sista pengarna till balen! Det känns skönt. Nu ska jag försöka plugga lite, har en del att göra. Det känns verkligen som sommar nu, blir det lika varmt i helgen som dom sagt så blir det heeelt underbart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0