Sovdax?

Det är nog verkligen sovdax snart. Ja, gud ja. Borde sovit för längesen men jag ligger endå här o gör: Ingenting! :D
Jag skrev visserligen klart min projektarbetsrappot ikväll, och skulle plugga psykologi men tydligen hade vi ingen lektion i morron:o braaaa att lärare kan svara på mejl. Humpf.

I morron kväll ska jag iallfall hem till min Hägglund och titta på nån film? Kanske dricka lite te? Man vet alldrig vad för spännande som händer när vi stänger in oss i ett rum! Kanske blir det lite gott från hennes jobb också. Mums. Men det betyder att jag måste ut o springa! Och jag måste verkligen fota klart i morgon, och framkalla allt på onsdag. När fan ska jag hinna plugga till psykologiprovet då?:S

Men jaja det där löser sig. Nu måste jag nog sova snart. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0