Spökjakt.

Jahapp. Nu ligger jag här på golvet igen och skriver. Inte fan är det bekvämt eller.

Becca komförbi med pengar till balen och frågade om jag ville hänga med ut på spökjakt. Och jag hade ju inget bättre för mig. Men spökena infann sig inte så vi åkte till Max o käkade istället. Bra mycket roligare!
         
Sofi med dom   Det enda spöke vi       Becca va snäll
fina flaggorna   hittade var nog              och duktig att
vi tog inne på    Emma.                            köra bilen.
Max.

Desperata hemmafruar slutade så spännande idag så jg fick lov att ladda ner nästa avsnitt. Meeen sen kom jag på att jag inte har några högtalar inkopplade här. Surt sa räven. Får helt enkelt hålla mig till i morron efter skolan då jag kan dra över avsnittet till Gilbert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0