Vad gjorde du får 5 år sen?

För 5 år sedan...
Gick jag i slutet av sjuan, jag var glad för att vi skulle flytta ifrån piss borlänge till underbara Falun igen. Jag skulle få umgås med mina favoritflickor igen och antagligen gå i samma klass som dom. Jag mådde bättre än jag gjort på länge.

För 3 år sedan...
Var det slutet i nian. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra på gymnasiet och var allmännt orolig för vad som skulle ske härnäst. Jag umgicks mycket med mina tjejkompisar och försökte plugga upp mina betyg så mycket som möjligt.

För 1 år sedan...
Var det mesta helt åt helvete och livet kändes kasst.

För 3 månader sedan...
Det var februari och jag köpte biljetter för att se min barndoms idoler: Kiss. Jag hämtade ut biljetterna och grät en skvätt för det. Jag var på rockkväll på O'learys och trodde verkligen att jag skulle klara av projektarbetet.

Igår...
Tog jag en lång sovmorgon och hade 2 prov på eftermiddagen och en inställd lektion. Hittade två klääningar som jag båda vill ha på studenten.

Imorgon...
Har jag sovmorgon till kl. 13 och har en historiaupppsast som ska in. Sedan ska jag fota.

Om ett år...
Har jag faktiskt inte den blekaste om vad jag gör. Om jag får som jag drömt om pluggar jag  till frisör antagligen och bor i en liten mysig lägenhet med LInus.

Anta utmaningen nu! 

Kommentarer
Postat av: för fem år sen

"För 5 år sedan...

Gick jag i slutet av sjuan, jag var glad för att vi skulle flytta ifrån piss borlänge till underbara Falun igen. Jag skulle få umgås med mina favoritflickor igen och antagligen gå i samma klass som dom. Jag mådde bättre än jag gjort på länge."





Jag saknade dig... mycket. Du och orangt. Du och syslöjden som var piss utan dig. Du och så var de bara Linnea som va jättekostig och lite läskig kvar. Jag förstod mig aldrigpå den flickan. Kommer du ihåg? Du försvann totalt ur mitt liv och det va tråkigt och jag hade bara dumma mjälgaskolan kvar där jag inte förstod mig på en person. Kommer du ihåg när tobbe puttade in mig i skåpet? han är bäst! :P

Åh... så knasig sjuan va. så hemst knasig! hela högstadiet va så knasigt! Jag hatade tiden och jag förstår inte varför jag inte hörde av mig till dig. Det blev jättekonstigt.



Men det var en trevlig tid vi hade i alla fall :) Vi umgicks inte så mycket på fritiden, men de behövdes nog inte.



Du betydde mycket då. Jag hoppas du vet de... herrgud. 5 år sedan? ja kanske...



Jag hoppas att du mår bra och har de bra!



(ja ja läser din blogg lite då och då du är så söt och nu blev det härjättekonstigt. Men sånt här kanske e kul att veta... eller va vet jag. Konstigt kanske... strunt sama jag kände för att skriva de och nu har ja skrivit de och tusen saker till så nu får de banne mig va nog!)

kramar

Petra

2008-05-22 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0