Fars dag.

Det var väl ett jäklans tjat om det här fars dag överallt? På varenda hemsida, i varenda tidning och i reklamen. Tänk om man inte vill höra det då? Nej jag ska nog sluta läsa tidningar, reklman och hemsidor tills den där skiten är över.

Står förresten i valet och kvalet om att söka jobb som gardinsömmerska. Haha liksom, hur svårt kan det vara? Sydde gardiner hemma hos mormor när jag var 10. Super snyggt. Gardinsömmerska. Tja kanske kan vara nått för mig. Måste ta modet till mig att ringa bara. Jag är tjejen som har jobbat som telefonförsäljare i åtta månader, men tycker att det är läskigt att ringa min bästa kompis. Ännu värre att ringa på jobb. Huvva. Ska muta mig själv med lite julmust så funkar det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0