Dagens

Idag tog jag mig ner till biblan. Duktig tjej! Höll dock på att glömma böckerna jag skulle lämna tillbaka hemma, men kom på det i sista sekunden. Tre nya böcker blev det:

                       

Dessa tre blev det. Har fastnad för rockstjärne biografier nu för tiden. Gillar att läsa om andras misär, då blir ens eget liv helt plötsligt mycket bättre:D haha

Direkt när jag kom hem gick jag till Ahlberg för jag o bruden skulle laga mat ikväll. Gjorde godaste pastasalladen på länge! Mums, ska nog käka det i morron också;P
Pasta, soltorkade tomater, fetaost, vitlök, olivolja, basilika, oregano och sen crabsticks på det så vi skulle bli mätta. Gah det var hur gott som helst. Sen var vi tjejiga och kollade Top Model och senaste avsnittet av Gossip Girl. Spännande:D

Nu ska jag sortera kläder sen ska jag ha min lästimme.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0