Hösten

Idag märktes det verkligen att hösten är på väg, den är nästan redan här. Det blåste idag när jag gick ut så jag trodde jag skulle blåsa bort. Det räckte inte längre med bara en kofta på sig för det började bli lite kallt. Därför har jag klickat hem lite höstkläder och har packat upp kläder från förrådet. Mina vinter kläder. Det känns lite motigt, men lika bra att göra det. Skönt att jag har både vinterskor och vinterjackor som passar från förra året. Men ska nog köpa iallfall ett par nya skor och en jacka, lite uppdaterad måste man ju vara :P

Nu ska jag fortsätta städa ordning i min garderob så jag får plats med ala tjocka tröjor och jackor. Skorna behöver också lite plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0